zondag 25 oktober 2009

Afronding studie


In de wijk Ceramique in Maastricht checkte ik vrijdagmiddag mijn mail. De beoordelaars van mijn eindscriptie voor de master onderwijskunde hadden mijn scriptie gelezen, goed bevonden en met een 8 beloond. Leuk. Op naar nieuwe uitdagingen.

Voor geïnteresseerden: de scriptie is te downloaden vanaf https://share.acrobat.com/adc/document.do?docid=64674013-507b-41b8-95c4-b951529b7262 . Met bijzondere dank aan dochter en schoondochter (die feedback leverden dikker dan het werkstuk zelf en/of engelstalig samenvatte) en aan Gerdo Velthorst die op socratische wijze ondersteuning gaf bij het statistisch gegoochel.

4 opmerkingen:

  1. Ha Eric,

    Jouw link werkt niet. In jouw acrobat.com vernster moet je klikken achter het bestand, dan verschijnt een menu en kun je kiezen copy link. Deze kun je in jouw blog plakken.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Eric, proficiat! Dank voor het noemen in je nawoord. Dus, voor wat het waard is, vanaf vandaag ga je 'betiteld' door het leven, MSc. Of was dit al het geval?

    Op 'socratische wijze'. Ach, op deze manier kan ik verhullen dat ik het zelf ook niet altijd meteen weet... :)

    Nogmaals proficiat.

    Gerdo

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Beste Eric

    Van harte gefeliciteerd. Je zult blij zijn met de 8, maar dit cijfer tegelijkertijd ook weer relativeren. Zo werk en denk jij nu eenmaal. Voor mij is het opnieuw een bewijs dat je van grote waarde bent voor iedereen die met je samenwerkt.Dis sociale component in je studie breng je zelf ook in de praktijk en daar heb ik van mogen profiteren. Geïnspireerd door jou heb ik intern binnen het Noordik een weblog op de ELO.
    Geniet van je resultaat. Weer ruimte voor een nieuwe uitdaging. Wat gaat het worden? Thinking skills binnen het taalonderwijs?

    Wim Drenth

    BeantwoordenVerwijderen